192 - دو سال گذشت!

خرید بک لینک

دو سال خدمت سربازی هم گذشت.
2 ماه آموزشی توی کرج و 22 ماه توی بیمارستان نهاوند
یکی دو ماه اول و آخرش یه مقدار سخت گذشت بقیش خوب بود.
این مدت اتفاقات زیادی افتاد و درس های زیادی داشت. با همکاران و دوستان زیادی آشنا شدم و چیزهای زیادی ازشون یاد گرفتم.
الحمدلله پیام آور شدم توی بیمارستان که 2 سال سابقه کار حساب میشد و پس انداز مختصری هم جمع شد.
بهترین اتفاق این دوسال ازدواج با یه فرشته مهربون بود که خدا رو خیلی شاکرم و بدترین اتفاق دیدن فساد اداری گسترده.
بیش از 100 بار جاده خطرناک یک طرفه ملایر-نهاوند رو رفتم و اومدم که الحمدلله هیچ مشکلی پیش نیومد.
افسار قلم از دستم گسیخته و توان بیشتر نوشتن نیست.
انشاءالله کار خوبی خدا رزقم کنه و زودتر بتونم عروسی بگیرم.

164- آمادگی...

ما را در سایت 164- آمادگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: شنبه 15 ارديبهشت 1397 ساعت: 22:12

صفحه بندی