اکثر انسان ها جزء این سه دسته اند و هر سه در رنج اند؛
1 - آنها که ندارند و رنج نداشتن دارند
2 - آنها که دارند و رنج از دست دادن دارند
3- آنها که انقدر دارند که رنج از دست دادن هم نداشته باشند. اینها بدترین رنج را دارند؛ رنج پوچی.
ما را در سایت 164- آمادگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 77