روز درختکاری است.
به غیر از درخت نباتی، بیاییم در وجودمان درختی را بکاریم، از آن پاسداری کنیم تا بزرگ شود و میوه دهد و مادر درخت های دیگری شود...
من تصمیم گرفتم درخت حیا را در وجودم بکارم، شما امسال چه درختی رو می کارید؟
ما را در سایت 164- آمادگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67