مثل ایمان آوردن هم
نوشتنم نمی آید :(
خیلی دوست دارم بنویسم
و تقریبا هر روز به فکرش هستم
ولی نمی شود که نمی شود :(
این درد ناعلاج است یعنی ؟!
ما را در سایت 164- آمادگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 6:49